Slabeste cu peste 5 kg in 7 zile! part a II-a

Meniu pe 7 zile
Cu aceasta dieta, slabesti 2-4 kg pe luna. Avantajul este ca o poti tine pana ajungi la greutatea dorita.

LUNI
Mic dejun: o cafea fara zahar, o portocala
Pranz: o salata verde cu ceapa, masline, un ou si ton in suc propriu
Gustare: un pahar cu suc de rosii
Cina: peste cu legume la cuptor si o cana cu lapte batut

MARTI
Mic dejun: o cafea fara zahar, 2 felii de sunca sau ton cu salata de castraveti si rosii
Pranz: macrou la cuptor cu salata de sfecla-rosie
Gustare: un iaurt
Cina: pui fiert si supa de legume

MIERCURI
Mic dejun: o cafea fara zahar, 2 biscuiti
Pranz: peste la gratar cu salata verde
Gustare: 2 kiwi
Cina: peste la cuptor cu legume

JOI 
Mic dejun: o cafea fara zahar, un ou fiert
Pranz: pui la gratar cu salata de sfecla-rosie
Gustare: un pahar cu suc de rosii
Cina: peste la cuptor cu lamaie si legume fierte

VINERI
Mic dejun: o cafea fara zahar, o portocala
Pranz: peste la tava cu ciuperci
Gustare: 2 felii de ananas proaspat
Cina: o salata verde cu ceapa, masline, ou si ton

SAMBATA
Mic dejun: cafea si salata de fructe
Pranz: peste la cuptor cu legume
Gustare: un iaurt
Cina: peste cu sos de legume la tava

DUMINICA
Mic dejun: o cafea fara zahar, 2 biscuiti
Pranz: spanac cu peste la gratar
Gustare: o portocala
Cina: pui fiert si legume

Dieta-fulger
Intr-o saptamana, pierzi in jur de 5 kg. Pe parcursul celor sapte zile, trebuie sa urmezi acelasi regim alimentar. Consuma 2-2,5 l de apa zilnic si fa exercitii fizice. Alege pestele slab (salau, pastrav, ton) si nu manca somn, crap si macrou fiindca au carnea mai grasa. Evita pestele prajit si conservele in ulei.
Mic dejun: un ou fiert, mere, ceai verde
Pranz: 200 g peste slab, salata de castraveti, un pahar cu apa minerala
Cina: 200 g peste, salata verde, 150 grame branza de vaca fara grasime, ceai verde

Read more

Slabeste cu peste 5 kg in 7 zile! part I

Daca vei manca peste de Buna Vestire, pe 25 martie, te vei simti usoara tot anul. Este o credinta populara, insa nutritionisti ne asigura ca putem scapa de kilograme mancand acest tip de carne.

Nici o masa fara peste era un slogan de dinainte de '90. Unii sustin ca a aparut dupa constatarea beneficiilor pe care le aduce carnea de peste organismului, altii considerau ca pe vremea aceea pestele era singura carne pe care o puteai cumpara la discretie, fiind un aliment foarte ieftin. In toate variantele, exista un adevar. Azi, nutritionistii ne sfatuiesc sa consumam peste, intrucat studiile au aratat ca e bun pentru creier, inima, piele, tractul digestiv si ne ajuta sa slabim usor si sanatos.

Cum ne ajuta sa slabim
Pestele are un continut redus de grasimi si efect antiinflamator. E indicat sa-l gatesti la cuptor, pe gratar, fara ulei, sau la abur. O dieta pe baza de peste este modul ideal de a pierde in greutate, pentru ce este unul dintre putinele alimente care au cantitatea optima de vitamine si oligoelemente ce stimuleaza sistemul imunitar si inima. De asemenea, e o excelenta sursa de proteine de calitate, bogata in aminoacizi esentiali, care sunt asimilati la orice varsta, are un continut crescut de grasimi bune si proteine, esentiale pentru o crestere sanatoasa si intretinerea muschilor si a tesuturilor organismului.
Pestele gras contine omega 3, un tip de grasimi polinesaturate care ajuta la scaderea colesterolului total. In dieta, acestea reduc riscul aparitiei bolilor de inima si a anumitor tipuri de cancer.

Diete in functie de varsta
Intre 20 si 30 de ani: ne ingrasam lent, dar slabim destul de repede. E suficienta o cura de slabire de 1-2 saptamanni si kilogramele in plus se topesc ca prin farmec.
De la 30 de ani pana la menopauza: deficienta de leptina este responsabila de acumularea kilogramelor, prin incetinirea metabolismului. Cand este la nivel optim, leptina ajuta organismul sa arda caloriile. In dieta de slabit a femeilor, este indicat sa se consume in special carne de pui si peste.
Peste 50 de ani: deficitul de estrogen incetineste metabolismul, insa pot sa accelerezi motoarele consumand mult peste: hering, macrou, sardine, ansoa, somn, rosioara, calcan, paltica, dar si sfecla rosie, apa bogata in magneziu, ghimbir si ceai verde.

De cat peste este nevoie? Potrivit Institutului de Sanatate Publica din Toronto, copiii trebuie sa consume peste de doua ori pe saptamana, adolescentii si femeile au nevie de patru portii, iar barbatii si  femeile peste 50 de ani pot manca mai mult de atat.

Read more

O piele perfecta pentru primavara

A venit primavara si e timpul sa ne ingrijim pielea cu mai multa atentie. Dupa o iarna aspra, tenul este uscat, lipsit de luminozitate. Sa-i redam prospetimea!

Uneori, iti apar iritatii, eczeme sau pistrui din cauza schimbarilor din mediu. In timpul iernii, organismului i-a lipsit alimentatia bogata in vitamine si minerale si a fost expus variatiilor de temperatura (cald/rece, inauntru/afara). Caldura din calorifere, aerul uscat din casa, neaerisirea incaperilor, sedentarismul, toate aduc prejudicii pielii.

Crema potrivita
Atunci cand alergi produsele de ingrijire, tine cont de tipul tenului: uscat, gras, sensibil, acneic sau cu tendinte de imbatranire. Pentru tenul uscat, este indicata o crema grasa, in timp ce pielea deshidratata are nevoie de apa. Chiar si tenul gras poate fi deshidratat. De aceea, crema de zi ar fi bine sa contina antioxidanti si filtru pentru razele ultraviolete, ca sa apere fata de poluare, de razele soarelui sau alti factori nocivi din mediu. O data pe saptamana, este recomandat sa cureti tenul prin exfoliere, pentru a elimina celulele moarte, cosurile si punctele negre, iar dupa aceea, sa aplici o crema hidratanta. Demachiarea si tonificarea tenului, de ori pe zi, sunt esentiale pentru o piele sanatoasa.

Alimentatie, hidratare, miscare
Daca ai un stil de viata sanatos, cu siguranta te bucuri de o piele tanara si fumoasa. Este foarte importanta alimentatia corecta, bogata in vitamine si minerale (fructele si legumele sunt esentiale, pentru ca au un continut mare de antioxidanti si vitamine), cu putine glucide (dulciuri), proteine cau masura (carne sau paine) si o cantitate cat mai redusa de grasimi. 20-30 de minute de miscare in aer liber, in fiecare zi, mentin tenul sanatos. In schimb, apa calda distruge stratul protector de lipide de la nivelul pielii si o deshidrateaza. De aceea, nu e recomandat sa faci dus fierbinte. Nu uita sa aplici laptele de corp imediat dupa dus, in special pe gat, maini, coate, genunchi, calcaie - punctele sensibile, care au nevoie de o ingrijire mai atenta. E bine sa ai pielea umeda atunci cand aplici crema de fata, pentru ca apa si substantele nutritive sa fie asimilate in profunzime.

Produsele cosmetice cele mai bune:
-pentru tenul uscat - contin acid hialuronic, vitamina E si uleiuri vegetale;
-pentru tenul gras - exfoliante care curata porii si regleaza secretia de sebum cu ajutorul AHA si BHA (acizi polihidroxilici);
-contra ridurilor - contin retinol, coenzima Q10 si acid hialuronic

Read more

Sani fermi fara bisturiu

Bustul este un punct-cheie in strategia seductiei feminine. Sutienele cu push-up pot fi de ajutor, insa asigura un aspect ferm al sanilor doar atunci cand le purtati. Pentru restul situatiilor, exista...trucuri.

Mici, medii sau mari, sanii trebuie sa fie, in primul rand, fermi pentru a arata frumos. Chirurgia estetica si-a dovedit eficienta, insa preturile acestui gen de tratament nu sunt la indemana oricui. Micile trucuri care aduc tonus bustului sunt gratuite si au efect garantat, dar cu o singura conditie: sa le respecti intru totul!


Stai dreapta!
Aceasta potitie imoiedica lasarea muschilor pectorali si, implicit, a sanilor. In plus, bustul este pus in evidenta si pare mai voluminos. Trage de umeri in spate si scoate bustul in fata! Nu reusesti din prima? Fa in fiecare zi exercitii: stai in picioare, cu talpile putin departate si coatele indoite. Trage de umeri in spate ca si cand ai vrea sa tii intre omoplati o minge de tenis. Tine mingea imaginara cam zece secunde, apoi relaxeaza si reia miscarea de spate ori. Exerseaza in timpul zilei de cate ori poti.

Intareste muschii pectorali!
Sanii nu au muschi, insa sunt sustinuti de ei, iar prin exercitii, se tonifica. Din orice pozitie, preseaza palmele intre ele in fata bustului, timp de cinci secunde, apoi relaxeaza si preseaza din nou, de 50 de ori. Repeta exercitiul ori de cate ori ai timp in decursul zilei.

Rasfata-ti sanii cu hidromasaj!
Dusul tonifica. Cu dusul fixat la o presiune moderata, maseaza circulator sanii, mai intai cu apa rece, apoi calda ( nu fierbinte). Alterneaza apa rece si calda de trei ori. Fa acest masaj zilnic.
Dormi doar pe spate pentru a nu pune presiune si greutate pe bust si ca sa nu turtesti sanii!
Fa-ti masaj de cel putin doua ori pe saptamana! Aplica o crema pentru tonifierea sanilor sau un lapte de corp hidratant ori putin ulei de masline si maseaza sanii, punand o presiune asemanatoare cu masajul ploapei. O presiune mai mare aplatizeaza sistemul limfatic si opreste drenarea de toxine. Apoi "framanta" usor sanii prin ridicare si presiune. Orice miscare trebuie insotita de crema, pentru ca masajul sa fie cat mai bland.
Curele de slabire drastice topesc mai intai stratul adipos de la nivelul sanilor, diminuandu-le fermitatea.

Vrei o marire a sanilor pe cale naturala?
Fa o cura cu tinctura sau seminte de marar! Dupa cateva zile de tratament, incep sa se vada rezultatele. Formele devin mai pline si rotunde, insa nu exagerate. Efortul nu e mare, asa ca merita sa incerci.

Read more